我的微博

2009年11月4日

終於投入BLOGSPOT的懷抱

帳戶開了一段日子,由於YAHOO香港那邊管理太差,於是痛定思痛,轉投BLOGSPOT這邊了。
我的一班BLOGSPOT用戶朋友,我來啦!!!!
快O的留言俾我啦大家~~~~~



19 則留言:

tungtung house 說...

樂兒, 歡迎你加入Blogspot! 我很喜歡這裏的功能, 唯一不足之處是不能直接回覆留言, 像Yahoo一樣。 但其他的地方就遠勝過YahooBlog了。

JENNY 說...

其實用咗yahoo咁耐,真係唔想轉。所有o野都要重新建立...不過那些垃圾留言實在太煩...無辦法啦...

水無月 說...

yeah yeah~~~
Welcome welcome~ :)

Watson 說...

其實許多人都對yahoo blog不滿,我早前也轉了.都不明管理的人怎麼攪的,還有Spam字眼問題,完全不明所以就不能post.實在煩人.
新居要賀一賀,祝網誌歷久常新.

人鱼球球 說...

歡迎啊,歡迎啊,你終于棄暗投明!

安东尼刘 說...

好高兴!欢迎你加入blogspot呢个大家庭!!!我地终于做邻居了,yeah!!!!

JENNY 說...

水無月:
你有寫blog嗎?
watson :
yahoo blog其實一直都有些問題,例如只有用戶才可留言,這就已經很煩人了...所以,最終都要轉。
人魚, 安東尼:
地域阻隔不了我們的熱情啊~~~~~hahaha

星空無晴 說...

我都已經開始轉移計劃,
準備好就會對外公佈.
依家再準備期中考先.
(Y!BLOG的星空無晴上)

Aly_artois 說...

wa
jenny 我未用过 blogspot
唔识用loh
我系 Aly_artois in yahoo blog ar

JENNY 說...

Clark :
看來大家都對yahoo心淡了~~~~

aly :
其實blogspot都算易用,只是upload相比較不方便囉~

水無月 說...

hey Jenny, there's a free software called picasa from google. When you install it into your computer, you can upload your photos very easily ga lar.... ;)

http://picasa.google.com/

I hope it helps ^_^v (but plz let me know if you think it's still troublesome...>_<)

I write blog as well ar, currently using window's live spaces (www.bluepig0624.spaces.live.com)
but also have blogspot account, I wanna fix the blog template, but I dunno html -_-...

安东尼刘 說...

jenny,
就让我地的热情烧起整个central market啦,哈哈哈。

siucheuk 說...

hihi, 我來了. =) will call you then

JENNY 說...

水無月 :
係呀~blogspot配置無yahoo咁有彈性,要微調的話,真係要在html那邊自己攺的。我都研究咗成晚呢~
google那個好似不錯,等我研究吓先!

安東尼 :
熱烈地彈琴熱烈地唱......
阿suki話你來搶鏡的~你話啦!!

siucheuk :
我等你啊~~~

安东尼刘 說...

你同suki讲,去抢镜的是人鱼仔(带定两粒南瓜,你话啦?),我系去个度帮手阻止di热情影迷(eh?)骚扰suki呢位大马当红才女(eh?)!!

潔兒 說...

我認同妳所講,我本來都在Yahoo Blog寫網誌的,可是它教我太不快,因而搬遷至此。:)

JENNY 說...

小雲, 歡迎你啊~

Unknown 說...

哇哇~~~你就好啦!! 咁多blogspot朋友仔, 我d fd好多都唔係用呢個blog架!! >_<

welcome to blogger~~~!!! ^0^

JENNY 說...

haha...Eunice, 佢o地大部份都係馬來西亞的朋友,香港這邊無乜邊個用blogspot的,除了你囉~