我的微博

2011年2月8日

變。新



‧新年開始至今,已經收到一連串個令人震驚的訊息。是的,很多時,我們都因為習慣或安全感而不想改變現狀,但是,人生就是無常,改變話來就來,總令你防不勝防。



‧ 一踏入新年,燈壞了、電腦也壞了,連一直不想發生的轉變也快要發生了,一時之間整個人都迷失和焦急起來。不過,燈壞了可以立刻到宜家買新的,家居變得更時 尚更美觀;電腦壞了,也就可以買一台夢寐以求、純白色的All in One式電腦,書桌變得更光潔、工作也變得更有效率。

‧雖然,改變初期會有適應上的困難,但習慣了就好。最怕的,是年過三十已經不敢去改、懶於去變。



‧我不是一個時常需要新鮮感去激活自己的人,但我也不會抗拒嘗試新事物,因為,只有抱著開放的心去接受改變,人才會有進步吧!改變是好是壞,我相信還是可以由自己控制的。

3 則留言:

星空無晴 說...

改變總係有好有壞,所以先會儘量維持現狀

(以下開始離題萬丈)
對於電腦,以前好鐘意大主機,貪佢內籠闊落,壞零件要換好方便,而且要加裝咩都係簡簡單單又快手...
依家反而鐘意骰仔主機,慳位得黎擴充性又夠,只係拆裝要比多D時間落去咁解,想加裝D零件落去都要諗過先加...再加上一部有時出外做野用到既全武裝notebook,夠哂

唔洗拆拆裝裝又係工作加上網為主,all in one的確夠哂

電腦壞咩都唔怕,最怕都係壞硬碟之類資料儲存既野,畢竟資料無價
(以上係男生邏輯,回正題)

變幻才是永恒,呢一點我好相信,
改變係好又好唔好又好,都係心態使然吧

安东尼刘 說...

全白的角落很美很洁静。

JENNY 說...

星空.
對~ALL IN ONE的確又方便又慳位!

安東尼.
真的越來越愛留白。呵呵!