我的微博

2010年6月18日

幾首兒歌...





一直都好想搵返呢幾首兒歌,最近終於在土豆網搵返。不得不承認,土豆已超越youtube了,連這麼舊的兒歌都有...


上面這首"我都做得到"真係好經典! 相信我o個個年代的朋友一聽個前奏己經會認得!







而呢首呢,係我最難搵的一首! 卡通名叫做"格林童話",真係好難search! 但真係超級動聽!我搵得好辛苦o架!

格林童話

求越過 遠遠的天空
傳頌人類快樂事
星星都愛 伴我風裡笑
和平之歌心裡互飄

雲越過 愛的天空
愛的訊息風中飄
探訪新世界 停不了
天真的心接收了

天際的長虹 給世間兒童
雨點剛消失 豔陽又照耀
飛過彩虹橋 傳頌快樂調
愉快的兒童 全在笑

只想可以變一隻小鳥
越過天空到異地
清風裡耀陽光照歡笑
做和平的小鳥







呢首都非常好聽,係何泳琳的"神秘的花園"。講起上o黎,我o地o個代真係好幸褔! 除咗有周星馳、梁朝偉、張曼玉呢o的大明星做當時的兒童節目主持,連o的兒歌都一樣超好聽! 仲有,好多卡通都好有意思,好有深度,有好多都改篇自外國名著,絕對係唔簡單的! 所以我細個時睇芝麻街、天綫得得b呢類外兒童節目,得罪講句,真係覺得好低B...。
神秘的花園(港)
主唱 : 何泳琳

白雲在笑, 蝶兒在笑
笑得草也在兩面搖
誰人用快樂播心裡
是誰用愛促使這大地更嬌俏

河流在細細訴著那愛的秘密
令天空千串雨點飄
園林在悄悄種植世上更多愛心
真意建造愛的橋

在每顆心底蘊藏無數愛念
它好比各種夢幻幼苗
它種在你心隨著白雲在飄
像那天空閃照耀

在每顆心底蘊藏無數愛念
它好比各種夢幻幼苗
它種在你心隨著白雲在飄
令到世上每一人心境也在笑


8 則留言:

joane 說...

thank u , jenny! My inner child needs to hear the first song so much today....tears keep dropping when listen to it...

JENNY 說...

這是我最近經常想起的兒歌,或者,我收到你的calling啦! 梁小朋友...haha

安东尼刘 說...

哇,好巧,今早我突然一面看报纸才一面唱起小学学的儿歌--《小星星》!!!!!

歌词如下:

美丽的美丽天空里
出来了光亮的小星星
那像是我妈妈慈爱的眼睛
妈妈的眼睛我最喜爱
常常希望我做个好小孩
妈妈的眼睛我最喜爱。

JENNY 說...

安東尼.
有時聽返兒歌,會有種重新得力的感覺,你有沒有這種感覺?

安东尼刘 說...

重新得力的感覺因人而异,我反而希望可以回到童年,用我的童音再好好的将我曾学会的儿歌好好用心的唱一遍。:)

Kevin 說...

http://www.youtube.com/watch?v=C3hZY1ZkZkU

JENNY 說...

Kevin,
多謝你的日文原曲^^

Kevin 說...

好像是香港人作曲的, 但不太確定