我的微博

2010年9月26日

好拍檔



玩咗成日HTC的wildfire,感覺真係好暢快!哩部機我由六月開始留意,一直等到九月底先到手,真係望到頸都長!So far無論在功能上、界面上、性能、操作和外觀,我都好滿意哩部機。如果一定要數佢嘅缺點,個mon就真係爭少少,其他都ok!



暫時來說,我用得最多的Apps,係一個叫做Vignette的影相軟件,佢有好多仿菲林和玩具相機的特效,像真度幾高o架!用來影snap真係無得彈!我相信,哩部機將會成為我的好拍檔、好良伴!

3 則留言:

tungtunghouse 說...

我部機到手時都係第一時間download啲camera/photo apps, Vignette我都有。 現在我有一頁全部都係camera/photo apps。 不過記得download之前留意吓啲app會access你手機啲咩資料喎, 要小心。

JENNY 說...

你部手機係咩型號?
我都驚呀..之前都聽講過有o的apps會攞資料的...

tungtunghouse 說...

我部叫EVO 4G, 4.3" screen, 有front facing camera。

係啊, download app 前要check清楚啲warnings。 尤其會access “phone state and identity”, 我通常都唔會download (除非係大公司)。 仲有, 我會turn off camera個geo-tag, 唔想啲相有location data, 尤其係在屋企影... 啲私人資料最好放上自己Googe account, 然後sync。 盡量唔好放私人嘢喺SD card。

我另外有 Retro camera 同 FX camera, 都幾好用~