我的微博

2010年7月22日

燶了,明白了!



最近老公愛上把買回來的菠蘿包翻焗,待我起床後,把它端到枱頭,讓忙個不停的樂兒吃到像剛出爐般又脆又鬆軟的菠蘿包,美味到不得了!

今日老公不在家,樂兒起床後見餓,就自己動手焗菠蘿包,誰不知一個不留神,廚房傳來燶味...菠蘿包就此焗焦了 -_-! 此時才明白,要做出老公那個水準,非要站在焗爐旁"睇火"不可,則否很容易便會過火。

我一面吃着這個焗燶了的菠蘿包,一面感受到老公在小骨節眼裡頭所付出的心思,沒有明言,卻足以讓我明白,我是幸褔的。




8 則留言:

星空無晴 說...

幸褔總是在生活細節中出現,但有幾多人會留意呢??

JENNY唔係連燶既部份都吞落肚吧??

JENNY 說...

只要你肯,一定會留意到的。
因為太餓...所以...哼哼!

星空無晴 說...

哈...真係太燶就寧願攞把刀刮下佢再食好D喇...

話時話,我屋企附近已經搵唔到好食既菠蘿包,唉。

tungtunghouse 說...

很多時我們對這些體貼和幸福都以為是必然而忘記了感恩。 謝謝你的提醒^^

喂, 燶咗嘅唔好食呀! 冇益架!

水無月 說...

very sweet of him *v*

匿名 說...

幸福透頂啊! ^^ 鄧生真細心....

May Wong 說...

好窩心啊!

JENNY 說...

tung, 水無月, joane,
但願大家都可以做個幸褔小女人^v^

may,
多謝啊^^