我的微博

2010年4月24日

太美好了~~



當把焦點放在身邊的美好事物上,就會發現自己原來真的好幸褔。每天都安樂睡、自然醒,已經很難得。經過昨天的狂風大雨,今日一覺醒來,陽光普照,天清氣朗,好像秋天一樣叫人精神爽利!

出露台一看,發現不少植物都悄悄開花了!





有四葉草啦~



有這棵蜜蜂送的小藍果子植物。它呀~還吸引了一隻小鳥,每天飛來採果子吃。(還附送藍色雀糞...)





當然少不了白蘭小姐! 它今趟開好多花,而近來每天早上的例行工作,就是採新鮮的白蘭花放在案頭,聞著清新花香,工作也特別愉快。



下午,喝杯帶佛手柑香味的Earl Gery,趁小貓MILO好夢正甜,就鑽上床和牠午睡(一定要待牠熟睡時才可,不然牠會走的...)



跟仔仔午睡是最美好的時光!

就這樣,平平靜靜,溫溫馨馨,就是我最愛的生活。



10 則留言:

星空無晴 說...

今日特登行咗過去DARKROOM CAFE
真係好靜好悠閒
枝仔冰同MO仔都好HEA咁攤咗係度

可惜突然有事做,唔可以坐耐D
T-T
美好時光對我黎講,總是特別短促

JENNY 說...

難找嗎? 我那天迷路了耶 :p
不過那兒還境真不錯呢~

星空無晴 說...

只係出捷運站直行轉個彎囉,幾好搵ga
可能係習慣咗台灣模式既關係吧
要堅持信念咁直行先唔怕迷路(哈哈)

下次帶本書過去睇,一樂也。

ee 說...

果然是「樂活一族」。
睇完你拍的相片,成個都開心晒。
仲好寧靜添。
謝謝分享。:D

JENNY 說...

係呀? 我當日已搭的士去,但的士司機在很前的地方就放下我們,我就以為對了,於是走錯路。

那個地方,最適合自己靜靜一個在思考。

JENNY 說...

ee.
嘻嘻~多謝你啊!
對啊~要活在當下,享受當下身邊最美好的事物。

安东尼刘 說...

哈哈哈哈。。。最后一张相你geh手点解甘僵硬??好似临死前在挣扎的手,笑鬼死我。

by the way,花儿们看得好靓啊!!!

JENNY 說...

想點呀~我另一隻手要拎住部相機喎!
o的花花,好有生命力,好正!

tungtunghouse 說...

睇你啲相就知你平日幾嘆! 點解你相中的手咁怪? 扮貓抓?

JENNY 說...

tung.
不是我嘆,只是香港人太忙。
我要顧住拍照嘛...