我的微博

2010年4月30日

去深井食燒鵝



今晚,跟Zita小姐和水無月小姐去深井裕記食燒鵝,其間發生了一段小插曲。話說水無月小姐從家中到深井那段公路發生了交通意外,巴士足足等了兩了時才通車,水無月小姐就白白被困在車上兩小時......好可憐的水無月小姐啊~~~~~~來到還不住向我們道歉.......其實呢,這是意外嘛,大家也不想,人平安就謝天謝地啦!

言歸正傳,究竟深井的燒鵝是怎樣的呢? 我和zita小姐都覺得皮真的燒得香脆可口,肉味是有別於外面吃到的,鵝味很濃,但不夠甜。我們都認為鏞記的更對胃口。



不過,其他餸菜其實也甚具水準,如上面的椒鹽鵝腎,做得十分可口惹味,用來佐酒一流。還有它的花旗參炖生魚湯,也很清甜。

打包了一些燒鵝回家,明天可以弄燒鵝飯囉~



12 則留言:

tungtunghouse 說...

aiya, 返港成日經過深井都冇食到! 依家好肚餓!

水無月 說...

啊啊~~~~
謝謝你幫鵝仔拍照!!!
我驚魂未定,乜都忘了!!
家吓仲要瞓咗三粒鐘就彈咗起身毫無睡意,真係黑仔。
我有預感明天會有一大群猴子侵襲我,學 Zita 靚女話齋:毀容啊!!!!!

水無月 說...

啊,認真想過之後。。。
發覺完來我以前係未食過燒鵝的!!!
滷水鵝就吃過。。。
就覺得奇怪點解自己總是把它和燒鴨比較。。。
=..=!!

安东尼刘 說...

我钟意镛记geh烧鹅臂!!!
希望有机会可以试到深井烧鹅,等我有机会再去香江“散发魅力”geh时候,我地安排吓啦。:)

fanling409cq 說...

勁呀......

yanwei 說...

陳記好味D架!!!

JENNY 說...

tung.
下次食鏞記啦~你那邊有燒鵝食嗎?

水無月.
從馬騮山回來後,趕緊來報平安吧! haha
你小時候也未吃過燒鵝嗎? 不可能吧!!!

安東尼.
都係去返鏞記啦~

agnes.
陳記都在深井嗎?

星空無晴 說...

你咁講一講
先記得好耐冇食過燒味喇- -

安东尼刘 說...

哇,又多一个陈记?!!我去香港米日日都食烧鹅??!!

JENNY 說...

星空.
快點回來吃個飽啦!

安東尼.
蔡瀾話最好味的燒鵝在鏞記,你吃過了已經沒有損失~

tungtunghouse 說...

冇啊, 呢度唔俾鵝入口, 所以得鴨…

JENNY 說...

噢~咁無辦法啦~唯有返o黎食夠本啦!