我的微博

2010年3月1日

第二輪滿開...



新年期間,買咗幾個水仙頭返屋企自己割(其實係老公割的),頭兩個已經順利在年三十晩開花,之後嗰啲就等多一星期先割,再加上前排勁凍,減慢咗生長速度,因此等到而家先至開花。



今次開呢啲,由於曬多咗太陽,所以壯咗好多! 我哋屋企每年都會買水仙做年花,因為又靚又香。不過第一年唔識養,無俾佢曬太陽搞到無花開,之後就唔敢再自己割花頭。今年問清楚花農,再上網做足功課,先敢自己曬咋~成績都唔錯呀!

今日,兩盤水仙終於都滿開,真係睇到都好開心! 希望新一年,能有個美好o既開始、豐盛o既結束!



8 則留言:

安东尼刘 說...

开得好靓,系好兆头!:)

Wayne 說...

我覺得像你本人,
白白的。
好美。

水無月 說...

水仙花好香呢~~ ^__^

tungtung 說...

啲水仙開得好靚, 你又影得好靚啊!

JENNY 說...

安東尼.
真係希望承你貴言啦!

小施.
你咁講,我好難為情...不過,我鍾意!haha

水無月.
水仙係其中一種我鍾意o既花~那種香味真係好清新!

tung.
多謝^^美國有冇水仙花呢?

tungtung 說...

呢度好難先可以喺唐人街揾到, 但係我唔識揀, 唔知靚唔靚!

人鱼球球 說...

哇,真係好靚啊!

JENNY 說...

tung.
水仙只要有太陽曬,一般都會開得靚。

人魚仔.
多謝喎~呵呵^o^